خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ردیاب خودرو طوس آرا 09120132883 ایرانی


فروشگاه کیم کالا برای اولین بار انواع ردیاب های آنلاین را برای ماشین های سواری و سنگین را که ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد را بصورت آنلاین  به نمایش و فروش گذاشته است. جدیدترین مدل های ردیاب خودرو ایرانی با امکانات فوق العاده بالاتر از ردیاب های خارجی می باشد. برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد ردیاب های کیم کالا روی ادامه مطلب یا توضیحات بیشتر کلیک کنید.
قيمت 4900000ريال

ردیاب خودرو طوس آرا  09120132883 ایرانی
ردیاب خودرو طوس آرا  09120132883 ایرانی
با توجه به اینکه امسال به نام کالای ایرانی نام گرفته هست و ارگان های دولتی و شما مردم عزیز برای حمایت از کالای داخلی میخواهید با اطمینان بیشتری کالای خود را تهیه بفرمایید شرکت کیم کالا برای ردیاب ساخت ایران یکسال گارانتی و پیشتیبانی ارائه میدهد و از شما عزیزان خواهش میکنم با تفکر بالای خود با توجه به امکانات بالا و کیفیت خوب ردیاب ایرانی با چشم باز این کالا را انتخاب کرده و خریداری کنید. ضمنا یک خبر خوب برای ارگانها و شرکت های داخلی داریم بر اساس خواسته شما ما میتوانیم امکانات ردیاب ها ی خودرویی و شخصی ایرانی را کم و زیاد کرده و با قیمت معقول در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ولی این کار زمانی صورت میگیرد که شما تعداد سفارش بالایی بدهید. در ادامه میخواهم امکانت و خصوصیات این ردیاب ماشین را در اختیار شما عزیزان قرار بدهم. 

دستگاه ردیاب خودرو دارای میکروفون، آنتن داخلی، باتری پشتیبان و خاموش کردن خودرو (کات) میباشد.

ضمنا دارای سیستم آنتی جمر یا مسدود کننده موبایل نیز میباشد (تنها دستگاه ردیاب دارای این قابلیت)

همچنین دارای قابلیت اتصال به دزدگیر خودرو میباشد که در صورت تحریک خودرو (مثبت) به مالک

 خودرو تماس تلفنی و پیامک میدهد (سایر دستگاهها معمولا فقط پیامک ارسال میکند)

 متاسفانه به دلیل وارد کردن یکسری قطعات داخلی این ردیاب قیمت ها با کم و زیاد شدن ارز تغییر پیدا میکند پس برای استعلام قیمت انواع ردیاب ایرانی با تلفن 09120132883 و تلفن هوشمند فقط استان تهران 9092305593 تماس حاصل فرمایید.
فروشگاه اینترتی کیم کالا فروشنده انواع ردیابهای ایرانی و خارجی می باشد.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت